Nissan LEAF laadt op in een particuliere garage

GA VERDER DAN OOIT TEVOREN


VERHOOG UW BEREIK



[1] De verstrekte gegevens zijn gebaseerd op interne testgegevens. De informatie is indicatief en verwijst niet naar een specifiek voertuig. De informatie maakt geen deel uit van de aanbieding. De cijfers variëren afhankelijk van diverse factoren zoals opties, de toestand van de batterij, klimaatregeling, onderhoud, rijgedrag en niet-technische factoren zoals weersomstandigheden, het traject, enz. Resultaten in reële situaties kunnen afwijken. Nissan behoudt zich uitdrukkelijk het recht voor om de calculator te allen tijde te wijzigen.

(2) ProPILOT is beschikbaar op een beperkt aantal modellen. ProPILOT is een geavanceerde technologie die de bestuurder ondersteunt, maar botsingen niet kan voorkomen. ProPILOT is uitsluitend bedoeld voor gebruik op de snelweg (weg afgescheiden door vangrails). Het is de verantwoordelijkheid van de bestuurder om alert te blijven, veilig te rijden en altijd controle te kunnen nemen over het voertuig. ProPILOT is enkel beschikbaar voor automatische versnellingsbakken.

[3] In afwachting van disclaimer van NE juridische dienst

(4) De vermelde cijfers zijn voor een 40kWh (Nissan LEAF) en 62kWh (Nissan LEAF e+) batterij. De tijd is afhankelijk van de laadomstandigheden, zoals het type en de staat van de oplader, de temperatuur van de batterij en de omgevingstemperatuur tijdens het gebruik. Aangegeven snellaadtijden gelden enkel bij gebruik van een CHAdeMO snellader. De Nissan LEAF is ontworpen om u te ondersteunen tijdens de ritten die u in het dagelijks leven het vaakst maakt en is uitgerust met oplaadbeveiligingen om de batterij te beschermen tijdens herhaald snelladen gedurende een korte tijdsperiode. De tijd die nodig is voor opeenvolgende snellaadsessies kan langer duren als de temperatuur van de batterij het beveiligingsmechanisme van de batterij activeert.

[5] Een smartphone verbinden om NissanConnect te gebruiken, mag alleen indien de auto veilig geparkeerd staat.  Het systeem moet altijd worden gebruikt volgens de verkeersregels.   Bestuurders mogen het systeem uitsluitend gebruiken wanneer dit veilig kan.  Gebruikers van handsfree-technologie moeten zich te allen tijde bewust zijn van het potentiële afleidingsgevaar tijdens het rijden. Het kan gevolgen hebben op uw controle over het voertuig.

Beschikbare kenmerken zijn afhankelijk van de uitvoering, standaard of enkel als optie (voor een extra prijs).    

De hierbij getoonde afbeeldingen en omschrijvingen zijn louter illustratief. In sommige gevallen betreft het foto's van voorbeeldvoertuigen en vertegenwoordigen ze geen specifiek model, specifieke uitvoering of actie. De getoonde opties zijn mogelijk niet beschikbaar of zijn niet standaard beschikbaar of alleen als optie.