tot
270 KM [1]
VOOR RIJDEN IN DE STAD
Rijd glimlachend elk tankstation voorbij, spendeer minder tijd in de garage en meer tijd op de weg. Met de Nissan LEAF kunt u nu verder rijden met één enkele laadbeurt en de besparingen blijven zich opstapelen. Bereken hoeveel met de onderstaande calculator.
HOE VER KAN IK RIJDEN?
Met 147 pk aan emissieloos (*) vermogen, naast de e-Pedal- en ProPILOT Assist-technologie voor veiliger en eenvoudiger rijden, is de Nissan LEAF perfect voor kortere afstanden en ritjes in de stad. [2]
tot
270 KM [1]
VOOR RIJDEN IN DE STAD
tot
270 KM [1]
VOOR RIJDEN IN DE STAD
tot
270 KM [1]
VOOR RIJDEN IN DE STAD
Met zijn grotere batterij met meer vermogen en een krachtige, volledig elektrische motor die tot 214 pk levert, voelt de Nissan LEAF e+ zich ook thuis op de snelweg zodat u kunt genieten van uw ritten van en naar het werk, zonder compromis.
tot
385 KM [1]
VOOR LANGERE RITTEN
tot
385 KM [1]
VOOR LANGERE RITTEN
tot
385 KM [1]
VOOR LANGERE RITTEN
[1] U mag niet volledig vertrouwen op ondersteunende functies voor de bestuurder. Bepaalde functies werken mogelijk niet in alle omstandigheden. Snelheids- en andere beperkingen zijn van toepassing. Neem voor algemene voorwaarden van de Nissan-technologieën contact op met uw Nissan-verdeler of ga naar www.nissan.be
[2] ProPILOT Assist is alleen beschikbaar voor een beperkt gamma aan voertuigen met een automatische versnellingsbak. ProPILOT Assist is een geavanceerde technologie die de bestuurder ondersteunt, maar kan geen ongevallen voorkomen. ProPILOT Assist is uitsluitend bedoeld voor gebruik op de snelweg (weg afgescheiden door vangrails). Het is de verantwoordelijkheid van de bestuurder om alert te blijven, veilig te rijden, snelheidslimieten te respecteren, een veilige snelheid bij wisselende omstandigheden toe te passen en om te allen tijde de controle over het voertuig te behouden.
[3] Gegevens over de actieradius zijn verkregen uit laboratoriumtests overeenkomstig EU-wetgeving en zijn bestemd voor vergelijkingen tussen verschillende voertuigtypes. De gegevens verwijzen niet naar één specifiek voertuig en maken geen deel uit van de aanbieding. Deze cijfers kunnen afwijken van werkelijke resultaten tijdens het rijden. Optionele uitrusting, onderhoud, rijgedrag, en niet-technische factoren zoals weersomstandigheden kunnen de officiële resultaten beïnvloeden. Cijfers zijn bepaald volgens de nieuwe testcyclus Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure (WLTP).
[4] De vermelde cijfers zijn voor een 39 kWh (Nissan LEAF) en 59 kWh (Nissan LEAF e+) batterij. De tijd is afhankelijk van de laadomstandigheden, zoals het type en de staat van de oplader, de temperatuur van de batterij en de omgevingstemperatuur tijdens het gebruik. Aangegeven snellaadtijden gelden enkel bij gebruik van een CHAdeMO snellader. De Nissan LEAF is ontworpen om u te ondersteunen tijdens de ritten die u in het dagelijks leven het vaakst maakt en is uitgerust met oplaadbeveiligingen om de batterij te beschermen tijdens herhaald snelladen gedurende een korte tijdsperiode. De tijd die nodig is voor opeenvolgende snellaadsessies kan langer duren als de temperatuur van de batterij het beveiligingsmechanisme van de batterij activeert.
[5] Het maximale AC-oplaadvermogen voor de LEAF is 6,6kW. De opgegeven laadtijd is gebaseerd op opladen met een type 2 laadkabel (modus 3) 32A.
[6] Een smartphone verbinden om NissanConnect te gebruiken, mag alleen indien de auto veilig geparkeerd staat. Het systeem moet altijd worden gebruikt volgens de verkeersregels. Bestuurders mogen het systeem uitsluitend gebruiken wanneer dit veilig kan. Gebruikers van handsfree-technologie moeten zich te allen tijde bewust zijn van het potentiële afleidingsgevaar tijdens het rijden. Het kan gevolgen hebben voor uw controle over het voertuig
[7] 8 jaar / 160.000km (wat eerst wordt bereikt) garantie op lithium-ion-batterij. Bezoek uw lokale deelnemende Nissan-verdeler voor de volledige algemene voorwaarden.
De getoonde afbeeldingen en beschrijvingen zijn illustratief. In sommige gevallen betreft het foto's van voertuigen zonder [markt]specificaties en vertegenwoordigen ze geen specifiek model, specifieke uitvoering of actie. De getoonde functies zijn mogelijk niet beschikbaar of zijn niet standaard beschikbaar of alleen als optie (tegen een meerprijs)