DE GLOEDNIEUWE NISSAN X-Trail met e-POWER.

Maak uw rit nog spannender

De gloednieuwe Nissan X-Trail brengt twee geavanceerde, unieke technologieën samen, zodat u kunt genieten van een betere brandstofefficiëntie plus responsievere en stillere ritten (in vergelijking met een traditionele benzinemotor) [1]. De batterij wordt opgeladen door een benzinemotor: u heeft dus geen stekker nodig om op te laden.

Ook beschikbaar met Nissan e-4ORCE AWD-technologie voor nog meer controle en stabiliteit tijdens uw ritten.

Nissan X-TRAIL rijdt op de weg en motor NIM

Onze elektrische opties in een oogopslag

  MILD-HYBRID

HYBRIDE

e-POWER

100% ELEKTRISCH

Hoe het werkt Een benzinemotor wordt ondersteund door een batterij tijdens het versnellen

Aangedreven door een benzinemotor en een elektrische motor

Een combinatie van een benzinemotor die de batterij oplaadt en een elektrische motor die de wielen doet draaien
Volledig aangedreven door een elektrische motor met een batterij
Wat drijft de wielen aan? Benzinemotor

Benzinemotor-en elektrische motor

Elektrische motor Elektrische motor
Hoe wordt de batterij opgeladen?
De benzinemotor laadt de batterij op

Laadt op tijdens het rijden dankzij de verbrandingsmotor en regeneratief remmen

Laadt op tijdens het rijden dankzij de verbrandingsmotor en regeneratief remmen
Moet worden aangesloten om op te laden. Tijdens het rijden wordt een deel energie gerecupereerd tijdens het remmen
Heeft de auto benzine nodig?
Ja

Ja

Ja Nee
Hoe is de rijervaring?
Koppelassistentie met responsief versnellen

Directe koppel en een stillere rit

Directe koppel door de elektrische motor Directe koppel en een stille rit
CO2-Uitstoot
Lagere uitstoot

Lagere uitstoot

Lagere uitstoot
Emissievrij rijden
Hoe lang is het mogelijk om 100% elektrisch te rijden? 0%

67%*

100% 100%
  MILD-HYBRID

HYBRIDE

e-POWER

100% ELEKTRISCH

Hoe het werkt Een benzinemotor wordt ondersteund door een batterij tijdens het versnellen

Aangedreven door een benzinemotor en een elektrische motor

Een combinatie van een benzinemotor die de batterij oplaadt en een elektrische motor die de wielen doet draaien
Volledig aangedreven door een elektrische motor met een batterij
Wat drijft de wielen aan? Benzinemotor

Benzinemotor-en elektrische motor

Elektrische motor Elektrische motor
Hoe wordt de batterij opgeladen?
De benzinemotor laadt de batterij op

Laadt op tijdens het rijden dankzij de verbrandingsmotor en regeneratief remmen

Laadt op tijdens het rijden dankzij de verbrandingsmotor en regeneratief remmen
Moet worden aangesloten om op te laden. Tijdens het rijden wordt een deel energie gerecupereerd tijdens het remmen
Heeft de auto benzine nodig?
Ja

Ja

Ja Nee
Hoe is de rijervaring?
Koppelassistentie met responsief versnellen

Directe koppel en een stillere rit

Directe koppel door de elektrische motor Directe koppel en een stille rit
CO2-Uitstoot
Lagere uitstoot

Lagere uitstoot

Lagere uitstoot
Emissievrij rijden
Hoe lang is het mogelijk om 100% elektrisch te rijden? 0%

67%*

100% 100%
  MILD-HYBRID

HYBRIDE

e-POWER

100% ELEKTRISCH

Hoe het werkt Een benzinemotor wordt ondersteund door een batterij tijdens het versnellen

Aangedreven door een benzinemotor en een elektrische motor

Een combinatie van een benzinemotor die de batterij oplaadt en een elektrische motor die de wielen doet draaien
Volledig aangedreven door een elektrische motor met een batterij
Wat drijft de wielen aan? Benzinemotor

Benzinemotor-en elektrische motor

Elektrische motor Elektrische motor
Hoe wordt de batterij opgeladen?
De benzinemotor laadt de batterij op

Laadt op tijdens het rijden dankzij de verbrandingsmotor en regeneratief remmen

Laadt op tijdens het rijden dankzij de verbrandingsmotor en regeneratief remmen
Moet worden aangesloten om op te laden. Tijdens het rijden wordt een deel energie gerecupereerd tijdens het remmen
Heeft de auto benzine nodig?
Ja

Ja

Ja Nee
Hoe is de rijervaring?
Koppelassistentie met responsief versnellen

Directe koppel en een stillere rit

Directe koppel door de elektrische motor Directe koppel en een stille rit
CO2-Uitstoot
Lagere uitstoot

Lagere uitstoot

Lagere uitstoot
Emissievrij rijden
Hoe lang is het mogelijk om 100% elektrisch te rijden? 0%

67%*

100% 100%

[1] Gecombineerd WLTP min/max brandstofverbruik (l/100 km): 5,8 – 6,6 CO2 gecombineerd WLTP min/max (g/km): 132 – 150. 
[2] U kunt niet volledig vertrouwen op ondersteunende functies voor de bestuurder. Sommige functies werken mogelijk niet onder alle omstandigheden. Snelheidslimiet en andere beperkingen zijn van toepassing. Neem voor algemene voorwaarden van de Nissan-technologieën contact op met uw Nissan-dealer.
 Getoonde afbeeldingen en tekst zijn bedoeld als voorbeeld. Afbeeldingen kunnen van voertuigen zijn die niet aan de lokale specificaties voldoen en vertegenwoordigen geen specifiek model, uitvoering of aanbieding.  Beschikbaarheid van uitrusting is afhankelijk van de uitvoering; dan wel standaard leverbaar of alleen als optie (tegen meerprijs).

[1] Op basis van WLTP-cijfers, vergeleken met verbrandingsmotor voor vergelijkbaar model. Resultaten in reële situaties kunnen variëren afhankelijk van diverse factoren zoals opties, de toestand van de batterij, klimaatregeling, onderhoud, rijgedrag en niet-technische factoren zoals weersomstandigheden, het traject, enz.
[2] Op basis van interne testgegevens, en in afwachting van homologatie. Resultaten in reële situaties kunnen variëren afhankelijk van diverse factoren zoals opties, de toestand van de batterij, klimaatregeling, onderhoud, rijgedrag en niet-technische factoren zoals weersomstandigheden, het traject, enz.
[3] Omschrijvingen Hybride Elektrische Voertuigen maken vergelijking met gelijkaardig model met verbrandingsmotor. De opgegeven WLTP-cijfers zijn ter vergelijking. Resultaten in reële situaties kunnen variëren afhankelijk van factoren zoals de beginlading van de batterij, toebehoren die zijn geïnstalleerd na de meting, weersomstandigheden, rijgedrag en belading van het voertuig.