MILD-HYBRID |
HYBRIDE |
e-POWER |
100% ELEKTRISCH |
|
---|---|---|---|---|
Hoe het werkt | Een benzinemotor wordt ondersteund door een batterij tijdens het versnellen | Aangedreven door een benzinemotor en een elektrische motor |
Een combinatie van een benzinemotor die de batterij oplaadt en een elektrische motor die de wielen doet draaien |
Volledig aangedreven door een elektrische motor met een batterij |
Wat drijft de wielen aan? | Benzinemotor | Benzinemotor-en elektrische motor |
Elektrische motor | Elektrische motor |
Hoe wordt de batterij opgeladen? |
De benzinemotor laadt de batterij op | Laadt op tijdens het rijden dankzij de verbrandingsmotor en regeneratief remmen |
Laadt op tijdens het rijden dankzij de verbrandingsmotor en regeneratief remmen |
Moet worden aangesloten om op te laden. Tijdens het rijden wordt een deel energie gerecupereerd tijdens het remmen |
Heeft de auto benzine nodig? |
Ja | Ja |
Ja | Nee |
Hoe is de rijervaring? |
Koppelassistentie met responsief versnellen |
Directe koppel en een stillere rit |
Directe koppel door de elektrische motor | Directe koppel en een stille rit |
CO2-Uitstoot |
Lagere uitstoot |
Lagere uitstoot |
Lagere uitstoot |
Emissievrij rijden |
Hoe lang is het mogelijk om 100% elektrisch te rijden? | 0% | 67%* |
100% | 100% |
Onze elektrische opties in een oogopslag
MILD-HYBRID |
HYBRIDE |
e-POWER |
100% ELEKTRISCH |
|
---|---|---|---|---|
Hoe het werkt | Een benzinemotor wordt ondersteund door een batterij tijdens het versnellen | Aangedreven door een benzinemotor en een elektrische motor |
Een combinatie van een benzinemotor die de batterij oplaadt en een elektrische motor die de wielen doet draaien |
Volledig aangedreven door een elektrische motor met een batterij |
Wat drijft de wielen aan? | Benzinemotor | Benzinemotor-en elektrische motor |
Elektrische motor | Elektrische motor |
Hoe wordt de batterij opgeladen? |
De benzinemotor laadt de batterij op | Laadt op tijdens het rijden dankzij de verbrandingsmotor en regeneratief remmen |
Laadt op tijdens het rijden dankzij de verbrandingsmotor en regeneratief remmen |
Moet worden aangesloten om op te laden. Tijdens het rijden wordt een deel energie gerecupereerd tijdens het remmen |
Heeft de auto benzine nodig? |
Ja | Ja |
Ja | Nee |
Hoe is de rijervaring? |
Koppelassistentie met responsief versnellen |
Directe koppel en een stillere rit |
Directe koppel door de elektrische motor | Directe koppel en een stille rit |
CO2-Uitstoot |
Lagere uitstoot |
Lagere uitstoot |
Lagere uitstoot |
Emissievrij rijden |
Hoe lang is het mogelijk om 100% elektrisch te rijden? | 0% | 67%* |
100% | 100% |
MILD-HYBRID |
HYBRIDE |
e-POWER |
100% ELEKTRISCH |
|
---|---|---|---|---|
Hoe het werkt | Een benzinemotor wordt ondersteund door een batterij tijdens het versnellen | Aangedreven door een benzinemotor en een elektrische motor |
Een combinatie van een benzinemotor die de batterij oplaadt en een elektrische motor die de wielen doet draaien |
Volledig aangedreven door een elektrische motor met een batterij |
Wat drijft de wielen aan? | Benzinemotor | Benzinemotor-en elektrische motor |
Elektrische motor | Elektrische motor |
Hoe wordt de batterij opgeladen? |
De benzinemotor laadt de batterij op | Laadt op tijdens het rijden dankzij de verbrandingsmotor en regeneratief remmen |
Laadt op tijdens het rijden dankzij de verbrandingsmotor en regeneratief remmen |
Moet worden aangesloten om op te laden. Tijdens het rijden wordt een deel energie gerecupereerd tijdens het remmen |
Heeft de auto benzine nodig? |
Ja | Ja |
Ja | Nee |
Hoe is de rijervaring? |
Koppelassistentie met responsief versnellen |
Directe koppel en een stillere rit |
Directe koppel door de elektrische motor | Directe koppel en een stille rit |
CO2-Uitstoot |
Lagere uitstoot |
Lagere uitstoot |
Lagere uitstoot |
Emissievrij rijden |
Hoe lang is het mogelijk om 100% elektrisch te rijden? | 0% | 67%* |
100% | 100% |
ZET DE VOLGENDE STAP
[1] Gecombineerd WLTP min/max brandstofverbruik (l/100 km): 5,8 – 6,6 CO2 gecombineerd WLTP min/max (g/km): 132 – 150.
[2] U kunt niet volledig vertrouwen op ondersteunende functies voor de bestuurder. Sommige functies werken mogelijk niet onder alle omstandigheden. Snelheidslimiet en andere beperkingen zijn van toepassing. Neem voor algemene voorwaarden van de Nissan-technologieën contact op met uw Nissan-dealer.
Getoonde afbeeldingen en tekst zijn bedoeld als voorbeeld. Afbeeldingen kunnen van voertuigen zijn die niet aan de lokale specificaties voldoen en vertegenwoordigen geen specifiek model, uitvoering of aanbieding. Beschikbaarheid van uitrusting is afhankelijk van de uitvoering; dan wel standaard leverbaar of alleen als optie (tegen meerprijs).
[1] Op basis van WLTP-cijfers, vergeleken met verbrandingsmotor voor vergelijkbaar model. Resultaten in reële situaties kunnen variëren afhankelijk van diverse factoren zoals opties, de toestand van de batterij, klimaatregeling, onderhoud, rijgedrag en niet-technische factoren zoals weersomstandigheden, het traject, enz.
[2] Op basis van interne testgegevens, en in afwachting van homologatie. Resultaten in reële situaties kunnen variëren afhankelijk van diverse factoren zoals opties, de toestand van de batterij, klimaatregeling, onderhoud, rijgedrag en niet-technische factoren zoals weersomstandigheden, het traject, enz.
[3] Omschrijvingen Hybride Elektrische Voertuigen maken vergelijking met gelijkaardig model met verbrandingsmotor. De opgegeven WLTP-cijfers zijn ter vergelijking. Resultaten in reële situaties kunnen variëren afhankelijk van factoren zoals de beginlading van de batterij, toebehoren die zijn geïnstalleerd na de meting, weersomstandigheden, rijgedrag en belading van het voertuig.