NISSANCONNECT SERVICES-APP

Neem uw telefoon en stap in uw auto! Volg daarna deze eenvoudige stappen om gebruik te maken van de verbonden diensten.

 

NISSANCONNECT SERVICES-APP

Neem uw telefoon en stap in uw auto! Volg daarna deze eenvoudige stappen om gebruik te maken van de verbonden diensten.

 

NISSANCONNECT SERVICES-APP

Neem uw telefoon en stap in uw auto! Volg daarna deze eenvoudige stappen om gebruik te maken van de verbonden diensten.

Stap 1

Downloaden

 

Download de NissanConnect Services-app op uw smartphone zoals alle andere app’s van uw App Store of Google Play Store.

 

Downloaden in de Apple App Store

Downloaden in de Google Play Store

Stap 2

Log in of registreer u

 

Maak een NissanConnect Service-account aan in de app, of log in als u er al een heeft.

 

Stap 3

Voer het VIN (Voertuigidentificatienummer) in de app in

 

De 17-cijferige VIN kan je terugvinden op het inshrijvingsbewijs van de auto of via het plaatje onder de vooruit aan de besturuderszijde. Voor de nieuwe X-TRAIL vind je de VIN terug op het frame van de deur aan de bestuurderszijde.

 

Stap 4

Zoek de koppelingscode op het in-car scherm

 

Voor ARIYA, QASHQAI (vanaf juni 2022) en nieuwe X-TRAIL. Vanop het hoofdscherm van je infotainment systeem selecteer je: Alle Apps Widget > NissanConnect Services > Informatiekanalen > Account informatie > Pairing Code

Voor JUKE, LEAF, QASHQAI (voor juni 2022) & NAVARA: Van op het hoofdscherm van je infotainment systeem selecteer je: Info > NissanConnect Services > Informatiekanalen > Account informatie > Pairing Code. Verschijnt "account informatie" niet? Ga naar "Kanaallijst verversen" and selecter "Ja", hierna ga je terug naar het "account informatie" scherm.

 

Stap 5

Voer uw koppelingscode in de app in

 

Keer terug naar de app en voer de koppelingscode in. U krijgt een bevestiging dat de diensten geactiveerd worden. Zodra dit klaar is, kunt u aan de slag. Geniet van uw verbonden rit!

 

Hulp nodig?

Hulp nodig?

Need help?

Nissan callcenter

Neem contact met ons op

Bel ons wanneer u wenst op 00800 5000 1001, chat met ons via onze website of vul het contactformulier in wanneer u een antwoord wenst via e-mail.

Een antwoord op al uw vragen

Een antwoord op al uw vragen

All your questions answered

WAT IS DE MINIMAAL VEREISTE SOFTWAREVERSIE VOOR ANDROID- OF APPLE-TELEFOONS ZODAT DE APP GOED WERKT?

WAAROM WORDT HET VOERTUIGIDENTIFICATIENUMMER (VIN) VAN MIJN AUTO NIET GEACCEPTEERD?

WAT KAN IK DOEN ALS HET ME NIET LUKT OM EEN GEBRUIKERSACCOUNT AAN TE MAKEN?

IK HEB EEN TWEEDEHANDS NISSAN GEKOCHT, HOE KAN IK DE DIENSTEN ACTIVEREN?

IK WIL MIJN VOERTUIG GRAAG VERKOPEN. HOE KAN IK MIJN GEGEVENS VERWIJDEREN?

KAN DE NISSANCONNECT SERVIES APP VOOR MEERDERE VOERTUIGEN GEBRUIKT WORDEN?

HOE KAN IK TUSSEN VOERTUIGEN SCHAKELEN ALS IK ER MEER DAN EEN HEB TOEGEVOEGD IN DE NISSANCONNECT SERVICES APP?

WELKE DIENSTEN KAN IK DEACTIVEREN EN HOE?


Het kan tot 24 uur kan duren voordat de diensten geactiveerd worden.