Ervaar de sensatie van elektrisch rijden
Ervaar de sensatie van elektrisch rijden
Ervaar de sensatie van elektrisch rijden



Nissan TOWNSTAR COMBI
100% ELEKTRISCH
7-zits allrounder voor het gezin
Vanaf € 30.300*



Nissan TOWNSTAR VAN
100% ELEKTRISCH
De elektrische, compacte bestelauto
Vanaf € 24.450*

Nissan Interstar
100% ELEKTRISCH
De elektrische, grote bedrijfswagen
Vanaf € 34.650*
Overschakelen op een elektrisch voertuig hoeft geen grote stap te zijn. Dankzij de verschillende elektrische opties vindt u altijd een voertuig dat perfect is voor u.
Overschakelen op een elektrisch voertuig hoeft geen grote stap te zijn. Dankzij de verschillende elektrische opties vindt u altijd een voertuig dat perfect is voor u.
Overschakelen op een elektrisch voertuig hoeft geen grote stap te zijn. Dankzij de verschillende elektrische opties vindt u altijd een voertuig dat perfect is voor u.
Onze elektrische opties in een oogopslag
Onze elektrische opties in een oogopslag
Onze elektrische opties in een oogopslag
MILD-HYBRID |
HYBRIDE |
e-POWER |
100% ELEKTRISCH |
|
---|---|---|---|---|
Hoe het werkt | Een benzinemotor krijgt extra ondersteuning van een batterij bij accelereren en rustig rijden | Aangedreven door een benzinemotor en een elektrische motor |
Een combinatie van een benzinemotor die de batterij oplaadt en een elektrische motor die de wielen aandrijft | Volledig aangedreven door een elektrische motor met een batterij |
Wat drijft de wielen aan? | Benzinemotor | Benzinemotor en elektrische motor |
Elektrische motor | Elektrische motor |
Hoe wordt de batterij opgeladen? | Laadt op tijdens het rijden dankzij regeneratief remmen | Laadt op tijdens het rijden dankzij de verbrandingsmotor en regeneratief remmen |
Laadt op tijdens het rijden dankzij de verbrandingsmotor en regeneratief remmen | Opladen via een stekker en regeneratief remmen |
Heeft de auto benzine nodig? | Ja | Ja |
Ja | Nee |
Hoe is de rijervaring? | Extra trekkracht voor een directe acceleratie | Direct koppel en een stillere rit |
Direct koppel en een stille rit | Direct koppel en een stille rit |
CO2-Uitstoot | Minder uitstoot | Minimale uitstoot |
Minimale uitstoot | Nul uitstoot tijdens het rijden |
Hoeveel van de tijd rijdt de auto 100% elektrisch? | 0% | 67%** |
100% | 100% |
MILD-HYBRID |
HYBRIDE |
e-POWER |
100% ELEKTRISCH |
|
---|---|---|---|---|
Hoe het werkt | Een benzinemotor krijgt extra ondersteuning van een batterij bij accelereren en rustig rijden | Aangedreven door een benzinemotor en een elektrische motor |
Een combinatie van een benzinemotor die de batterij oplaadt en een elektrische motor die de wielen aandrijft | Volledig aangedreven door een elektrische motor met een batterij |
Wat drijft de wielen aan? | Benzinemotor | Benzinemotor en elektrische motor |
Elektrische motor | Elektrische motor |
Hoe wordt de batterij opgeladen? | Laadt op tijdens het rijden dankzij regeneratief remmen | Laadt op tijdens het rijden dankzij de verbrandingsmotor en regeneratief remmen |
Laadt op tijdens het rijden dankzij de verbrandingsmotor en regeneratief remmen | Opladen via een stekker en regeneratief remmen |
Heeft de auto benzine nodig? | Ja | Ja |
Ja | Nee |
Hoe is de rijervaring? | Extra trekkracht voor een directe acceleratie | Direct koppel en een stillere rit |
Direct koppel en een stille rit | Direct koppel en een stille rit |
CO2-Uitstoot | Minder uitstoot | Minimale uitstoot |
Minimale uitstoot | Nul uitstoot tijdens het rijden |
Hoeveel van de tijd rijdt de auto 100% elektrisch? | 0% | 67%** |
100% | 100% |
MILD-HYBRID |
HYBRIDE |
e-POWER |
100% ELEKTRISCH |
|
---|---|---|---|---|
Hoe het werkt | Een benzinemotor krijgt extra ondersteuning van een batterij bij accelereren en rustig rijden | Aangedreven door een benzinemotor en een elektrische motor |
Een combinatie van een benzinemotor die de batterij oplaadt en een elektrische motor die de wielen aandrijft | Volledig aangedreven door een elektrische motor met een batterij |
Wat drijft de wielen aan? | Benzinemotor | Benzinemotor en elektrische motor |
Elektrische motor | Elektrische motor |
Hoe wordt de batterij opgeladen? | Laadt op tijdens het rijden dankzij regeneratief remmen | Laadt op tijdens het rijden dankzij de verbrandingsmotor en regeneratief remmen |
Laadt op tijdens het rijden dankzij de verbrandingsmotor en regeneratief remmen | Opladen via een stekker en regeneratief remmen |
Heeft de auto benzine nodig? | Ja | Ja |
Ja | Nee |
Hoe is de rijervaring? | Extra trekkracht voor een directe acceleratie | Direct koppel en een stillere rit |
Direct koppel en een stille rit | Direct koppel en een stille rit |
CO2-Uitstoot | Minder uitstoot | Minimale uitstoot |
Minimale uitstoot | Nul uitstoot tijdens het rijden |
Hoeveel van de tijd rijdt de auto 100% elektrisch? | 0% | 67%** |
100% | 100% |
Onze aandrijvingen
Onze aandrijvingen
Onze aandrijvingen
Legende
Legende
Legende
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
e-4ORCE-vierwielaandrijving
Het gaat niet om de kracht, maar om hoe u die aanwendt. Met e-4ORCE-technologie wordt het potentieel van elektrisch rijden volledig benut. De juiste wielen worden op het juiste moment aangedreven voor waanzinnige controle en comfort op alle terreinen. Beschikbaar op de nieuwe Nissan ARIYA en de nieuwe Nissan X-Trail.

De duurzaamheidscyclus van Nissan
De duurzaamheidscyclus van Nissan
De duurzaamheidscyclus van Nissan


Duurzame productie
Productie is onze grootste bron van uitsoot, maar we doen ons best om deze te verminderen. Het zonnedak van het Nissan Motor Parts Centre in Amsterdam produceert 70% van de jaarlijkse energiebehoefte van het centrum en de overschot wordt teruggestuurd naar het nationale net.

Op weg naar een emissieloze tijdens het rijden wereld
Met meer dan 500.000 Nissan LEAF’s die wereldwijd verkocht zijn, en nieuwe modellen die bij elke levensstijl aansluiten, zullen de emissievrije voertuigen een belangrijke rol blijven spelen in de toekomst van Nissan. We werken momenteel samen met nationale en lokale autoriteiten, andere bedrijven en sectoren om de nodige infrastructuur voor een emissievrije tijdens het rijden toekomst veilig te helpen stellen.

Hernieuwbare energie
Eén van onze topprioriteiten is ervoor zorgen dat de levenscyclus van een elektrische auto duurzaam is van voor hij bestaat tot hij is afgeschreven. Gebruikte Nissan-batterijen worden hergebruikt om energie op te slaan in gebouwen, zoals huizen op zonne-energie en de Johan Cruijff Arena in Amsterdam. Het is de grootste in zijn soort in Europa en slaat voldoende stroom op om de hele buurt rond het stadium van elektriciteit te voorzien.
*De aangegeven prijs is de 'Aanbevolen Catalogusprijs' dit zijn consumentenadviesprijzen incl. BTW voor personenauto's en BTW excl. voor bedrijfswagens, gebaseerd op de meest recente prijslijst. Eventuele wijzigingen aan prijzen en uitrusting zijn voorbehouden aan Nissan BENELUX.
**Elektriciteitsverbruik - In de stad, modus Normaal of Eco
Om gebruik te maken van de NissanConnect diensten heeft u een NissanConnect gebruikersaccount nodig en dient u zich in te schrijven en in te loggen op NissanConnect Services app met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Om de gratis NissanConnect Services app te gebruiken, heeft u een smartphone nodig met een compatibel iOS of Android besturingssysteem en een simkaart met data-optie binnen een bestaand of nieuw gsm-contract tussen u en uw mobiele provider. Alle diensten zijn afhankelijk van de beschikbaarheid van een mobiel netwerk. Een smartphone verbinden om NissanConnect te gebruiken, mag enkel indien de auto veilig geparkeerd staat. Het systeem moet altijd worden gebruikt volgens de verkeersregels. Bestuurders mogen het systeem uitsluitend gebruiken wanneer dit veilig kan. Gebruikers van handsfree-technologie moeten zich te allen tijde bewust zijn van het potentiële afleidingsgevaar tijdens het rijden. Het kan gevolgen hebben op uw controle over het voertuig.
Cijfers voor brandstofverbruik en EV-actieradius in afwachting van homologatie. De gegevens verwijzen niet naar één specifiek voertuig en maken geen deel uit van de aanbieding. De weergegeven cijfers dienen ter vergelijking, vergelijk uitsluitend met voertuigen getest volgens dezelfde technische procedures. De elektrische radius is in afwachting van homologatie, verwachte waarde volgens de WLTP-testprocedure. Cijfers verkregen met een volledig opgeladen batterij. Resultaten in reële situaties kunnen variëren afhankelijk van factoren zoals de beginlading van de batterij, toebehoren die zijn geïnstalleerd na de meting, weersomstandigheden, rijgedrag en belading van het voertuig.
De hierbij getoonde afbeeldingen en omschrijvingen zijn louter illustratief. In sommige gevallen betreft het foto's van voertuigen zonder [markt]specificaties en vertegenwoordigen ze geen specifiek model, specifieke uitvoering of actie. De getoonde kenmerken zijn mogelijk niet beschikbaar of zijn niet beschikbaar als standaarduitrusting of alleen als optie (voor een extra prijs).