NISSANCONNECT IN-CAR SYSTEMS

Zorg voor een update van in-car navigatiekaarten met één van de 2 beschikbare manieren.

 

NISSANCONNECT IN-CAR SYSTEMS

Zorg voor een update van in-car navigatiekaarten met één van de 2 beschikbare manieren.

 

NISSANCONNECT IN-CAR SYSTEMS

Zorg voor een update van in-car navigatiekaarten met één van de 2 beschikbare manieren.

Manier 1

Automatisch update van kaarten

Stel uw „favoriete regio” in en uw voertuig controleert automatisch of er nieuwe kaarten beschikbaar zijn. U heeft enkel een goede netwerkverbinding nodig.

Manier 2

Update van kaarten via wifi

Om andere regio’s te updaten moet u uw in-car navigatiesysteem verbinden met wifi en kijken of er nieuwe kaart beschikbaar is.

Beschikt u over een oudere generatie ?
Doe gewoon een update voor de laatste versie.

Beschikt u over een oudere generatie ?
Doe gewoon een update voor de laatste versie.

Own an earlier generation ?
To get the latest version - simply update.

Uw kaarten updaten

 

Voer het model en bouwjaar van uw auto in voor de recentste kaartupdates.

Uw kaarten updaten

Manier 1

Automatisch update van kaarten

Manier 1

Automatisch update van kaarten

Manier 1

Automatisch update van kaarten

Zodra u de volgende procedure hebt doorlopen, controleert uw Nissan iedere 7 dagen of er een update is en meldt dit met een pop-up venster wanneer dit het geval is.

Stap 1

 

Selecteer ‚Info’ op uw in-car scherm.

 

Stap 2

 

Selecteer ‚Systeeminfo’.

 

Stap 3

 

Selecteer nu ‚Kaartupdate’.

 

Stap 4

 

En selecteer ‚Instellingen kaartupdate’.

 

Stap 5

 

Selecteer nu gewoon uw favoriete regio.

 

Stap 6

 

Bevestig uw selectie op de pop-up die op het scherm wordt weergegeven. Wanneer een nieuwe kaart gevonden, verschijnt er een melding.

 

Manier 2

Update van kaarten via wifi

Manier 2

Update van kaarten via wifi

Manier 2

Update van kaarten via wifi

Om deze manier te gebruiken, moet uw auto bij een wifihotspot staan of moet u de verbinding van uw smartphone gebruiken.

Stap 1

 

Selecteer gewoon ‚Info’ op het in-car scherm, daarna ‚Systeeminfo’ en kies ‚Kaartupdate’.

 

Stap 2

 

Selecteer ‚Update via wifi’.

 

Stap 3

 

Selecteer welke zones u wenst te updaten. Als een kaart nog up-to-date is, wordt de boodschap ‚De huidige kaartversie is de meest recente’ weergegeven.

 

Stap 4

 

Als er updates van een kaart nodig zijn, worden de beschikbare updates voor de door u geselecteerde zones weergegeven. Selecteer gewoon ‚Ja’ voor de update.

 

Hulp nodig?

Hulp nodig?

Need help?

Nissan callcenter

Neem contact met ons op

Bel ons wanneer u wilt op 00800 5000 1001 of chat met ons op de website.

Een antwoord op al uw vragen

Een antwoord op al uw vragen

All your questions answered

HOE WORD IK GEÏNFORMEERD OVER KAARTUPDATES?

Zodra een nieuwe kaartupdate beschikbaar is, verschijnt een bericht op het scherm van het infotainmentscherm in uw auto, mits u een favoriete regio heeft ingesteld. Link naar de geactualiseerde pagina

HOE KAN IK HET INFOTAINMENTSYSTEEM VAN MIJN VOERTUIG TERUGZETTEN NAAR DE FABRIEKSINSTELLINGEN?

Om uw auto te resetten naar de fabrieksinstellingen klikt u op:
Instellingen > NissanConnect Services > Alle instellingen voor NissanConnect Svcs. terugzetten naar standaard

KAN IK DE STEMASSISTENT VAN MIJN TELEFOON RECHTSTREEKS VANUIT MIJN AUTO GEBRUIKEN?

Ja, u moet alleen Siri of Google Assistant inschakelen op uw telefoon.
Controleer in uw telefooninstellingen dat deze ingeschakeld zijn. U moet het knopje voor spraakbesturing op uw stuurwiel lang ingedrukt houden om het systeem te activeren.

APPLE CARPLAY WERKT NIET. WAT KAN IK DOEN?

Als Apple CarPlay niet werkt, controleer dan dat:

  • U een gecertificeerde en compatibele kabel gebruikt.
  • Siri geactiveerd is in de instellingen van uw iPhone.
  • U het bericht heeft geaccepteerd dat verschijnt als u uw iPhone aankoppelt via USB.
  • Controleer dat de kabel die u gebruikt schoon is.
  • Als u een hoesje voor uw telefoon gebruikt, controleer dan dat de verbindingskabel volledig erin past.
  • Controleer dat de oplaadpoort schoon is en dat er geen stof is dat de verbinding met de kabel kan belemmeren.

ANDROID AUTO WERKT NIET, WAT KAN IK DOEN?

Als uw Android Auto niet functioneert, probeer dan een van de volgende methodes: 

  • Als u Android 9 of lager gebruikt, controleer dan dat u de Android Auto app uit de App Store gedownload heeft. Als u een oudere versie van Android heeft geüpdatet naar Android 10, moet u ook de Android Auto app downloaden.
  • Gebruik een officiële kabel die compatibel is met uw smartphone.
  • Controleer dat de kabel die u gebruikt schoon is.
  • Als u een hoesje voor uw telefoon gebruikt, controleer dan dat de verbindingskabel volledig erin past.
  • Controleer dat de oplaadpoort schoon is en dat er geen stof is dat de verbinding met de kabel kan belemmeren.

Verbind uw telefoon met uw auto

 

Maak een snelle verbinding tussen uw Bluetooth-enabled toestel met uw Nissan voor een naadloze connectie wanneer u de auto start.

Verbind uw telefoon met uw auto

Kaarten en actuele verkeersinformatie zijn betaalde diensten, maar ze zijn gratis gedurende 3 jaar op voertuigen die ervoor in aanmerking komen. Ga naar de pagina van de auto hier [   ] voor meer informatie of raadpleeg de brochure van de auto. Neem voor meer informatie contact op met uw Nissan verdeler(3)Amazon, Alexa en alle aanverwante merken zijn handelsmerken van Amazon.com, Inc. of haar dochterondernemingen(4)Kaarten en actuele verkeersinformatie, Afstandsbediende diensten en Slimme meldingen zijn betaalde diensten, die gratis zijn gedurende 3 jaar op voertuigen die ervoor in aanmerking komen en uitgerust zijn met NissanConnect Services. Ga naar de pagina van de auto hier voor meer informatie of raadpleeg de brochure van de auto. Neem voor meer informatie contact op met uw lokale Nissan verdeler.(5)Functie beschikbaar op sommige markten, neem voor meer details contact op met uw lokale Nissan verdeler.