HYBRIDE |
BENZINE |
|
---|---|---|
Hoe het werkt | Aangedreven door een benzinemotor |
Aangedreven door een benzinemotor |
Wat drijft de wielen aan? |
Benzine- en elektrische motor |
Benzinemotor |
Hoe wordt de batterij opgeladen? |
Laadt op tijdens het rijden dankzij de |
N.v.t. |
Heeft de auto benzine nodig? |
Ja |
Ja |
Hoe is de rijervaring? |
Directe koppel en een stillere rit |
Responsieve rit |
CO2-uitstoot |
Minimale uitstoot² |
Lage uitstoot |
Hoeveel procent van de tijd gebruikt de auto 100% elektrische aandrijving? |
67%³ |
0% |
HYBRIDE |
BENZINE |
|
---|---|---|
Hoe het werkt | Aangedreven door een benzinemotor |
Aangedreven door een benzinemotor |
Wat drijft de wielen aan? |
Benzine- en elektrische motor |
Benzinemotor |
Hoe wordt de batterij opgeladen? |
Laadt op tijdens het rijden dankzij de |
N.v.t. |
Heeft de auto benzine nodig? |
Ja |
Ja |
Hoe is de rijervaring? |
Directe koppel en een stillere rit |
Responsieve rit |
CO2-uitstoot |
Minimale uitstoot² |
Lage uitstoot |
Hoeveel procent van de tijd gebruikt de auto 100% elektrische aandrijving? |
67%³ |
0% |
HYBRIDE |
BENZINE |
|
---|---|---|
Hoe het werkt | Aangedreven door een benzinemotor |
Aangedreven door een benzinemotor |
Wat drijft de wielen aan? |
Benzine- en elektrische motor |
Benzinemotor |
Hoe wordt de batterij opgeladen? |
Laadt op tijdens het rijden dankzij de |
N.v.t. |
Heeft de auto benzine nodig? |
Ja |
Ja |
Hoe is de rijervaring? |
Directe koppel en een stillere rit |
Responsieve rit |
CO2-uitstoot |
Minimale uitstoot² |
Lage uitstoot |
Hoeveel procent van de tijd gebruikt de auto 100% elektrische aandrijving? |
67%³ |
0% |
De Juke Hybrid vertrekt altijd in EV-modus en bereikt een maximumsnelheid van tot 55 km/u in EV-modus. Het gecombineerde vermogen van de elektrische motor en benzinemotor is 143 pk, waardoor snelle hernemingen mogelijk is. Het slimme energiemanagementsysteem gebruikt de uiterst efficiënte benzinemotor om de batterij op te laden of exclusief kracht naar de wielen te sturen wanneer dit het meest efficiënt is en best afgestemd op uw ritten. Met een gedeelte van uw stadsritten in EV modus, ervaart u een authentieke elektrische en responsieve rit.
ZET DE VOLGENDE STAP
De getoonde afbeeldingen en beschrijvingen zijn illustratief. In sommige gevallen betreft het foto's van voertuigen zonder [markt]specificaties en vertegenwoordigen ze geen specifiek model, specifieke uitvoering of actie. De getoonde kenmerken zijn mogelijk niet beschikbaar of zijn niet standaard beschikbaar of alleen als optie.(voor een extra prijs).
¹ Vergelijking tussen de Nissan Juke N-Connecta 1.0 114 pk DCT en de Nissan Juke N-Connecta Hybrid 143 pk. Juke N-Connecta 1.0 114 pk DCT, benzine: brandstofverbruik (l/100 km): 6,0 - 6,2. CO₂ -uitstoot gecombineerd (g/km): 140. Nissan Juke N-Connecta Hybrid 143 pk: brandstofverbruik gecombineerd (l/100 km): 5,0 – 5,2. CO₂ -uitstoot gecombineerd (g/km): 113. De resultaten voor het voertuig zijn gehomologeerd overeenkomstig de EU-regelgeving volgens de meer realistische WLTP-testprocedure.
² Op basis van interne testgegevens, en in afwachting van homologatie. Resultaten in reële situaties kunnen variëren afhankelijk van diverse factoren zoals opties, de toestand van de batterij, klimaatregeling, onderhoud, rijgedrag en niet-technische factoren zoals weersomstandigheden, het traject, enz.
³ Op basis van WLTP-cijfers, vergeleken met verbrandingsmotor voor gelijkwaardig model. Resultaten in reële situaties kunnen variëren afhankelijk van diverse factoren zoals opties, de toestand van de batterij, klimaatregeling, onderhoud, rijgedrag en niet-technische factoren zoals weersomstandigheden, het traject, enz.
⁴ Geldt niet voor HEV, enkel voor DCT.
⁵ Rijmodi zijn enkel beschikbaar voor bepaalde uitvoeringen en hebben een invloed op de stuurkracht, respons van de gaspedaal en werking van de airco