Hybride
MOTORISATIE
De Nissan JUKE verandert onze manier van denken over hybride technologie met een krachtige en sensationele ervaring. De Nissan JUKE Hybrid combineer een elektromotor met een benzinemotor zodat u kunt genieten van een responsieve, stille en krachtige rit met extra energie. U rijdt bovendien zuiniger met tot wel 19% minder brandstofverbruik [1]. Ook verkrijgbaar met een DIG-T 114 pk benzinemotor, gekoppeld aan een handgeschakelde of DCT automatische versnellingsbak.
NISSAN JUKE HYBRID
Uw voertuig vertrekt altijd in EV-modus en bereikt een maximumsnelheid van tot 55km/u in EV-modus. De gecombineerde output van de elektrische motor en benzinemotor is 145 pk, waardoor sneller optrekken mogelijk is. Het slimme energiemanagementsysteem gebruikt de uiterst efficiënte benzinemotor om de batterij op te laden of exclusief kracht naar de wielen te sturen wanneer dit het meest efficiënt is en best afgestemd op uw ritten. Met een gedeelte van uw stadsritten in EV modus, ervaart u een authentieke elektrische en responsieve rit.
Hybride
MOTORISATIE
Hybride
MOTORISATIE
Hybride
MOTORISATIE
143PK
VERMOGEN
143PK
VERMOGEN
143PK
VERMOGEN
5,0-5,2L/100km
VERBRUIK
5,0-5,2L/100km
VERBRUIK
5,0-5,2L/100km
VERBRUIK
Ja, rijden in een hybride auto kan spannend zijn. Deze hybride aandrijving selecteert automatisch de meest efficiënte energiebron: de elektromotor, de benzinemotor of een combinatie van beide. Zo profiteert u op ieder moment van optimale prestaties en efficiëntie. Voor het rijden in de stad maakt de Nissan JUKE Hybrid voornamelijk gebruik van de elektrische modus. De auto reageert dan onmiddellijk en soepel zodra u op het gaspedaal trapt, terwijl u zelfs op de drukste stadsstraten kunt genieten van de stilte in de cabine.
143PK
143PK
143PK
Uw dagelijkse ritten worden nu de mooiste momenten van uw dag. Met maximale kracht voor al uw ritten in de stad en 143 pk onder de motorkap gekoppeld met een slimme, multimodale versnellingsbak. U ervaart direct koppel en geniet van een stille rit.
Tot
67%
Tot
67%
Tot
67%
Optimaal genieten en zuinig rijden [2]. Met de Nissan JUKE kunt u tot maar liefst 67% van de tijd die u achter het stuur doorbrengt de elektrische modus inschakelen, voor een stillere rit die net zo spannend is.
Tot
19%
Tot
19%
Tot
19%
Efficiëntie met attitude. Deze unieke hybride combinatie stelt u in staat elektrisch te rijden in de stad, terwijl regeneratief remmen energie terugvoedt aan de batterij, zodat de benzinemotor alleen wordt gebruikt als het echt niet anders kan. Uw ritten zullen tot 19% zuiniger zijn voor gecombineerd rijden en tot 40% brandstof besparen voor rijden in de stad, in vergelijking met het equivalent van de Nissan Juke DIG-T 114 DCT [1].
e-Pedal Step is een unieke technologie van Nissan, die u de mogelijkheid biedt om bij snelheden hoger dan 10 km/uur te accelereren en af te remmen door alleen het gaspedaal te gebruiken. Het rempedaal hoeft u dan alleen maar in te trappen als u harder wilt afremmen of om volledig tot stilstand te komen.
BENZINEMOTOR
DIG-T
BENZINE MOTOR
DIG-T
BENZINE MOTOR
DIG-T
BENZINE MOTOR
114PK
VERMOGEN
114PK
VERMOGEN
114PK
VERMOGEN
200NM
MAX KOPPEL
200NM
MAX KOPPEL
200NM
MAX KOPPEL
Naast de nieuwe hybride aandrijving is de Nissan JUKE ook verkrijgbaar met een lichte, interne verbrandingsmotor van 1 liter. Verkrijgbaar voor handgeschakelde of DCT automatische transmissie.
Snelle reactie en kort schakelen zorgen ervoor dat u zich meer verbonden voelt met uw auto. De handgeschakelde transmissie met 6 versnellingen maakt iedere rit in de Nissan JUKE nog plezieriger dan de vorige.
Voor als u niets minder wilt dan topprestaties: de transmissie met dubbele koppeling (DCT) en 7 versnellingen van de Nissan JUKE biedt de prestaties van een automaat, maar dan nog spannender.
Kies ECO voor een lager brandstofverbruik, STANDARD voor de beste balans tussen brandstofverbruik en prestaties, of SPORT voor ultieme sensatie.
De geavanceerde dubbele koppelingtransmissie met zeven versnellingen van de Nissan JUKE kan worden bediend met schakelflippers op het stuur, zodat u kunt schakelen zonder het stuur los te laten.
[1] Vergelijking gemaakt tussen Nissan JUKE N-Connecta DIG-T 114 pk DCT en de Nissan JUKE N-Connecta Hybrid 143 pk: DIG-T 114 = 6,1l/100 km gecombineerde cyclus / Hybrid = 5,1l/100 km in gecombineerde cyclus. De resultaten voor het voertuig zijn gehomologeerd overeenkomstig de EU-regelgeving volgens de meer realistische WLTP-testprocedure. NEDC-gegevens zijn daarom niet beschikbaar voor dit voertuig.
[2] Deze gegevens zijn verkregen uit laboratoriumtests overeenkomstig EU-wetgeving en zijn bestemd voor vergelijkingen tussen verschillende voertuigtypes. De gegevens verwijzen niet naar één specifiek voertuig en maken geen deel uit van de aanbieding. Deze cijfers kunnen afwijken van werkelijke resultaten tijdens het rijden. Optionele uitrusting, onderhoud, rijgedrag, en niet-technische factoren zoals weersomstandigheden kunnen de officiële resultaten beïnvloeden. De cijfers zijn vastgelegd volgens de nieuwe testcyclus Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure (WLTP).
[3] Rij-instellingen zijn uitsluitend beschikbaar voor bepaalde uitvoeringen en hebben invloed op de stuurkracht, de responsiviteit van het gaspedaal en de werking van de airconditioning.
Getoonde afbeeldingen en tekst zijn bedoeld als voorbeeld. Afbeeldingen kunnen van voertuigen zijn die niet aan de lokale specificaties voldoen en vertegenwoordigen geen specifiek model, uitvoering of aanbieding. De getoonde kenmerken zijn mogelijk niet beschikbaar of zijn niet standaard beschikbaar of alleen als optie(tegen een meerprijs)