MILD HYBRID |
e-POWER |
|
---|---|---|
Hoe het werkt | Een benzinemotor wordt ondersteund door een batterij tijdens het versnellen en starten |
Een combinatie van een benzinemotor die de batterij oplaadt en een elektrische motor die de wielen doet draaien |
Wat drijft de wielen aan? | Benzinemotor | Elektrische motor |
Hoe wordt de batterij opgeladen? |
Laadt op tijdens het rijden door regeneratief remmen |
Laadt op tijdens het rijden dankzij de verbrandingsmotor en regeneratief remmen |
Heeft de auto benzine nodig? |
Ja | Ja |
Hoe is de rijervaring? |
Koppelassistentie met responsief versnellen |
Directe koppel en een stillere rit |
CO2-Uitstoot |
Verlaagde uitstoot | Lagere uitstoot |
Hoeveel procent van de tijd gebruikt de auto 100% elektrische aandrijving? |
0% | 100% |
VERGELIJK DE AANDRIJVINGEN
NISSAN X-TRAIL
MILD HYBRID |
e-POWER |
|
---|---|---|
Hoe het werkt | Een benzinemotor wordt ondersteund door een batterij tijdens het versnellen en starten |
Een combinatie van een benzinemotor die de batterij oplaadt en een elektrische motor die de wielen doet draaien |
Wat drijft de wielen aan? | Benzinemotor | Elektrische motor |
Hoe wordt de batterij opgeladen? |
Laadt op tijdens het rijden door regeneratief remmen |
Laadt op tijdens het rijden dankzij de verbrandingsmotor en regeneratief remmen |
Heeft de auto benzine nodig? |
Ja | Ja |
Hoe is de rijervaring? |
Koppelassistentie met responsief versnellen |
Directe koppel en een stillere rit |
CO2-Uitstoot |
Verlaagde uitstoot | Lagere uitstoot |
Hoeveel procent van de tijd gebruikt de auto 100% elektrische aandrijving? |
0% | 100% |
DE KRACHT VAN EEN MILD HYBRID |
e-POWER |
||
---|---|---|---|
Hoe het werkt | Een benzinemotor wordt ondersteund door een batterij tijdens het versnellen en cruisen | Een combinatie van een benzinemotor die de batterij oplaadt en een elektrische motor die de wielen doet draaien | |
Wat drijft de wielen aan? | Benzinemotor | Elektrische motor | |
Hoe wordt de batterij opgeladen? | Laadt op tijdens het rijden door regeneratief remmen | Laadt op tijdens het rijden dankzij de verbrandingsmotor en regeneratief remmen | |
Heeft de auto benzine nodig? | Ja | Ja | |
Hoe is de rijervaring? | Koppelassistentie met responsief versnellen | Direct koppel en een stille rit | |
CO2-Uitstoot | Lagere uitstoot | Lagere uitstoot | |
Hoeveel procent van de tijd gebruikt de auto 100% elektrische aandrijving? | 0% | 100% |
SPECIFICATIES
MILD HYBRID | e-POWER | |
---|---|---|
Brandstoftype | Benzine | Benzine / Elektrisch |
Motorinhoud cc | 1.332 | 1.497 |
Aantal cilinders, configuratie | 3, in lijn | 3, in lijn |
Max. koppel, Nm / tpm | 300 / 1,800 - 3,750 | 330 / 0 - 3,000 |
Aandrijflijn | 2WD | 2WD |
Max. motorvermogen, pk (kW) / tpm | 163 (120) / 6.000 | 190 (140) / 4,500 - 7,500 |
Uitstoot norm | EURO 6D Full | EURO 6D Full |
Acceleratie 0-100 km/uur, seconden | 9.6 | 8,0 |
Max. snelheid, km/uur | 200 | 170 |
Compressieverhouding | 10,5 +-1 : 1 | Variable 8:1 - 14:1 |
Aangedreven wielen | Vooraan | Vooraan |
Aandrijving | Benzine Mild Hybrid | e-POWER |
Type versnellingsbak | Doorlopende variatie (X-Tronic) | e-Power (1 elektrische versnelling) |